Reguli de circulatie in Bucuresti


Publicat de:     in data de:  12 April 2010  |  Comentariu

R1: In Bucuresti nu exista reguli. Regulile sunt facute pentru a fi incalcate.
R2: Niciodata nu trebuie sa vorbiti despre faptul ca in Bucuresti nu exista reguli.
R3: Orice portiune libera de asfalt reprezinta un loc ideal pentru parcare. Astfel, daca portiunea de asfalt se intampla sa fie in fata unei curti cu garaj, sau pe linia de tramvai sau chiar in mijlocul unei intersectii este total irelevant.
R4: Oricine isi poate gasi un loc de parcare ‘platit’ in jurul blocului, atata timp cat este primul care isi marcheaza cu vopsea locul pe asfalt si monteaza un gardulet de fier.
R5: In Bucuresti nimeni nu are propriul loc de parcare. Primul venit este primul servit.
R6: In Bucuresti nu se aplica regula prioritatii de dreapta. Sau de stanga. Sau de mijloc. Prioritate are intotdeauna cel care conduce masina mai mare sau cel care are un levier sau o bata de baseball in portbagaj.
R7: In Bucuresti toate semnele de circulatie sunt adresate EXCLUSIV soferilor din provincie. Oricum, nici acestia nu le respecta.
R8: Niciun sofer din provincie nu are ce cauta in Bucuresti. In cazul identificarii unui sofer din provincie se depaseste pe dreapta, se claxoneaza, se deschide geamul si se scuipa, pentru intimidare.
R9: Claxonatul este un semn de apreciere, prin care doi soferi se saluta si isi comunica unul celuilalt faptul ca si-au ‘remarcat’ masinile.
R10: Benzile sunt facute NUMAI pentru biciclisti. Ce sofer decent ar putea sa conduca o masina intre doua linii paralele?
R11: Adevarata semnificatie a culorilor semaforului este: Rosu – daca opresti esti claxonat; Galben – de ce sa franezi, pentru ca esti claxonat oricum. Verde – incetinesti, esti claxonat. Daca adormi si uiti ca este verde esti claxonat.
R12: Nicio masina cu girofar nu este in misiune. Girofarul inseamna incalcarea tuturor regulilor de circulatie care sunt oricum inexistente.
R13: Femeile nu deosebesc stanga de dreapta deci nu conteaza ce mana folositi pentru a semnala o eroare. Femeile au intotdeauna prioritate in consecinta nu acorda NICIODATA prioritate altor participanti la trafic.
R14: Niciodata nu poti avea destule cruci si matanii strategic pozitionate pe oglinda retrovizoare sau pe parbriz.
R15: Toti pietonii sunt cretini si intotdeauna traverseaza cand atingi peste 90 km/h.
R16: Daca este vara este obligatoriu ca toate geamurile sa fie deschise si muzica data la maxim.
R17: Semnalizarea directiei de mers este o operatiune inutila. Semnalizeaza doar incepatorii, femeile si soferii din provincie. Daca se intampla sa observam semnalizarea directiei de mers, soferul nu o va respecta, ci va merge in directia opusa.
R18: Orice conflict in trafic se rezolva pe cale amiabila. Spitalizarea este ‘gratuita’.
R19: Linia de tramvai este de fapt o pista secreta pentru accelerare.
R20: Toti cei care spun ca nu blocheaza intersectia ….blocheaza intersectia. Exact cand declara acest lucru…blocheaza intersectia.
R21: Statia de troleu este un loc ideal de parcare, in special in zilele ploiase.
R22: Orice dauna produsa masinii in trafic se raporteaza la politie utilizand parola secreta: “Asa am gasit-o de dimineata in parcare.”
R23: Ambulantele sunt de fapt ‘deschizatoare de drumuri’. Este de ajuns sa urmaresti o ambulanta si poti sa arunci priviri smechere celorlalti participanti la trafic.
R24: Blocajele din trafic inseamna lipsa de implicare a primariei/parlamentului/presedintelui pentru dezvoltarea infrastructurii de drumuri.

Sursa inventarului de reguli. Multumesc Rox pentru e-mail.

 1,243 total views,  2 views today

Alte articole care s-ar putea sa aiba legatura cu ce ai citit mai sus

ai ceva de spus? Comenteaza aici!






 

Comentariu la Reguli de circulatie in Bucuresti

Roxana

cu placere pepusha, eu am ras sa lesin mai ales la regulile cu provincialii si pietonii :)), nu de alta dar sunt si sofer de bucuresti, si provinciala la radacini si nu in ultimul rand pieton din cand in cand….toate aceste aspecte au fost surprinse indeit :))))